Müşterilerine sunduğu hizmetteki başarısıyla hareket eden bir şirket olan ESTAP için, İK’nın katkısı çok önemlidir. Bu nedenle, ESTAP İK Politikası :
- Esnek, hızlı, etkin ve müşterilerimizin iş ihtiyaçlarıyla, piyasanın taleplerini anlayabilecek şekilde yapılanmış, devam ettirilebilinir bir organizasyonun dizaynı, geliştirilmesi ve korunması
- Müşteri odaklı süreçleri ve “ortak olma” düşünce şeklini kendi sorumluluk alanlarında kurmak ve geliştirmek üzere motivasyonu olan bireylerin işe alınması ve Şirket içinde tutulması
- Farklı fonksiyonların, ortak hedefimiz olan “müşteri memnuniyetini sağlamak” üzerine tam bir işbirliği içinde çalıştıkları bir Şirket kültürünü sağlayacak koşulların kurulması ve sürekliliğin korunması
- Bütün yönetim süreçlerinde sürekli iyileştirmenin başarılması, Şirket kültürü ve gelecek hedeflerine paralel İK süreçlerinin dizaynı ve adaptasyonu
- Potansiyeli ve daha yüksek teknik ve yönetsel beceriler geliştirmek üzere adanmışlığı olan personel için, firmaya özgü yönetim araçları ve eğitim fırsatları oluşturulması
- İş sonuçlarını doğru davranışlar ( ekip ruhu, pozitif yaklaşım, problem çözümünde müşteri ve kalite odaklılık) sergileyerek sağlamayı ödüllendiren ve takdir eden mekanizmaların geliştirilmesi
- Ücretlendirme ve yan haklarda, yeni alınan ve mevcut personelin korunmasına yönelik, iç ve dış adaleti sağlayan doğru piyasa pozisyonlamasının yapılması
- Yüksek müşteri hizmeti ve kalite odağı ile, bireye ve çevreye saygısı bilinen bir “işveren markası” inşa edilmesi
- Çalışan sağlığı ve güvenliği için gerekli şartların ve anlayışın korunmasında liderlik edilmesi
Siz de Estap Ekibine katılmak istiyorsanız; lütfen aşağıdaki linki tıklayınız.
http://www.kariyer.net/is-ilanlari/legrand-elektrik-a-sis-ilanlari/32666/24906/?a=2